25. 5. 2014

White...Sunday

Krásnu nedeľu. Biela...je to krásna, čistá, nežná farba. Evokuje vo mne pokoj, mierumilovnosť a nevinnosť.  Mám ju veľmi rada, aj keď sa ja osobne do bielej neobliekam, ale dnes som na ňu dostala náladuNakoľko mi podľa mňa vôbec nepristanú biele nohavice :P resp. neviem natrafiť na dobrý strih. Ale dnes mi to bolo akosi jedno a dala som si aj dosť voľné tričko, bolo to príjemné, lebo mi aspoň v tom teple podfukovalo :D Radšej by som sa navliekla celá do čiernej, lenže v tom teple by to bolo asi dosť funny. A na leto najlepšie žiarivé farby. Neviem sa dočkať až mi prídu veci čo som si objednala z netu, pretože hýria farbami a k jednofarbnej spodnej časti budú skvele ladiť. Ešte zohnať nejaké super kvetové šatky a bude to fajn. Zajtra mám v pláne ísť rýchlo pozrieť nejaké tie topánočky. Aj keď má predstavu, vlastne ako som včera spomínala s priehľadným opätkom, ale ako sa poznám prídem s úplne inými :P 
Ale určite to poznáte aj vy. Idete do obchodu s cieľom kúpiť určitú vec a odídete s úplne inou a ďalšími vecami, ktoré vlastne ani nepotrebujete :D
 Želám krásny zvyšok nedele :)















 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára