27. 5. 2014

Chic Francé

        Francúzsky šarm. Je to niečo úžasné, jednoduché, ale pritom pre nás slovanské ženy v celku náročné. Každá z nás aspoň raz zatúžila vyzerať chic, šarmantne a neodolateľne ako pravé Parížanky. Podľa mňa je to dané tým, že sa až príliš snažíme kopírovať trendy, ktoré k nám prúdia zo západného sveta ako lavína. Na francúzskych uliciach nenájdeme ani dlhonohé krásky, silikónové barbie a preumelkované ženy. Francúzky nechodia vymaľované, nemajú melíry ani dokonalé ombré, nedržia sa hesla: kabelka a topánky musia spolu ladiť...a aj napriek tomu sú stelesnením štýlu a šarmu. A priznajme sa, že ho chcú všetci kopírovať. Francúzky majú strapatý účes ako napr. Audrey Tautou a sú dokonalé. Často na seba nahádžu všetko čo im príde pod ruku a všetko to spolu krásne ladí a vyzerá úžasne.. Nie sú preplácané ako niektoré ženy. Je to ich jednoduchý, nekomplikovaný,minimalistický štýl, ktorý sa neorientuje na visačku so značkou bijúcou do očí. Preto ako chceme byť šarmantné a šik, mali by sme zabudnúť na outfity poskladané a prekombinované z najznámejších značiek ( čo v mojom prípade nehrozí ). My bežné ženy nie sme ako modelky a nemáme sponzorov so zlatými kreditkami a hor sa na nákupy Vuittoniek a Hermé-siek :P Môžte ak máte radi fejky. Preto si ja osobne myslím, že ak sa chceme podobať čo i len milimeter k Francúzkam, treba mať svoj osobitý štýl, ktorý nepodlieha módnym trendom. Neriešiť nejaké to kilo navyše. Treba sa mať rád a byť spokojný sám so sebou a s tým akí sme. Samozrejme zdravé sebavedomie ! Ak z človeka vyžaruje pokoj, pohoda, sebavedomie, vtedy z neho vyžaruje aj prirodzený šarm a to je to najkrajšie čo na nás môže byť, oblečenie to len podčiarkne. Taká Vanessa Paradis: nie je dokonalá, má medzierku medzi zubami, je malá, podľa mňa až príliš vychudnutá, ale pritom všetkom je neuveriteľne šarmantná. Veď na dlhé roky ulovila Johnnyho Deppa :D Tak milé dámy, nebojme sa byť ženské a ukázať silu svojej osobnosti :) !!!
Tak som sa nad tým zadumala :P Inak bol dnes veľmi príjemný deň a teším sa, že už zajtra máme polovicu týždňa. Dnes som sa navliekla do čiernej, len som to trošku oživila červeným náhrdelníkom a červenými topánkami. Musím priznať, že čierne šaty H&M som kúpila ešte aj s visačkou v sekáči za 5eur :) A dnes som ulovila tiež pekné kúsky, nové z ktorých sa teším. A veľmi zbožňujem čiernu kabelku Gate, do ktorej sa mi toho véééľa zmestí. Určite takú máte aj vy.
                               Prajem pekný večer a úspešný štart do zajtrajšieho dňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára