19. 5. 2014

                  Krásne dobré ráno všetkým aj keď niektorým už aj pracovné. Konečne nám slnko zavítalo aj na západný koniec, tak sa teším, že aspoň dnes sa pôjde kočíkovať :) Aj keď ma na druhej strane strááášne neteší, že zase práca :( a piatok je ďaleko...uff...a to znamená, že dnes poobede žiadna kofolka na terase s mužíčkom a našim pampúšikom... Áno, ulietavam na kofole a potom sa čudujem, že nie a nie schudnúť :D a tých pondelkov od ktorých už vážne začnem bolo od môjho posledného diétovania,  radšej ani nechcem rátať :D Ale od zajtra už naozaj ( od pondelka :P )
Dnes som si len taký krátky rýchly post pripravila o mojich črievičkach, ktoré sa mi veľmi páčia sú síce aj pohodlné, ale pri tých mamičkovských povinnostiach, behačkách, kočíkovaniu, som nesmierne navyknutá na všetky moje rýchlobežky :P Mala som ich na sebe asi 2krát, ale musím oceniť guľatú špicu, nič ma netlačí a palce nemám vytočené na všetky svetové strany...čo na tom, že špicáky sú zase v móde..nech sú...keď nájdem také, ktoré budú pohodlné nech sa páči, majú zelenú :D
Blúzka pekná pásikavá, k rifliam, tak ledabylo zastrčená, alebo legíny...neskôr priložím aj foto outfitu, keď vybehneme von a budeme fotiť :P ( popri kofolke :D ).Náhdrelník je jeden z mála, ale všetky ostatné uvidíte postupne.
                            Želám krásny úspešný deň a ten najlepší štart do nového týždňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára