29. 5. 2014

Cold Day

Dnešný deň nám teda pekne začal studeno a sem tam aj nejaký ten dážď. Pevne verím, že už cez víkend sa aspoň trocha oteplí, nemusel by fúkať studený vetrisko. V podstate ma prinútil vyvetrať oversize sveter. Mám ho veľmi rada, je príjemný, voľný ( trošku mi aj podfukovalo, ale vyriešila som to tielkom ) a ešte k tomu zahreje. Topánky som ani netušila aké sú pohodlné, keďže som si ich kupovala ako tehotná. Už teraz sa teším, že ich v chladnom počasí budem využívať častejšie. V trafike som na poslednú chvíľu zohnala nové vydanie Emma Shopping . Zhltla som ju na prvú šupu, takže už zajtra v práci tých pár hodín nebudem mať čo čítať :P Veľmi sa mi tam páčil článok o škole stylingu cez net.Nie vždy čo hovoria stylisti, že ak ste malé a trošku bucľatejšie nenoste minišaty, je vždy pravda. Všetko to v podstate závisí od toho čo z nás vyžaruje z vnútra a aká sme osobnosť ( samozrejme neodmysliteľne k tomu patria opätky ). Aj keď ja by som si určite nikdy netrúfla na overal, lebo by som v ňom vyzerala veľmi vtipne :D ( nafukujúca sa jaternička :D ) Balíček, ktorý som očakávala až zajtra prišiel už dnes, tak zajtra hor sa do prania!
Teraz už  len pokojný večerný vegetík s mojimi najdrahšími :)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára