24. 5. 2014

Saturday...

Uff....ráno to teda pekne začalo...klasicky nás namiesto malého zobudila o štvrtej búrka. Vyzeralo to, že preprší snáď celý deň, ale nakoniec sa nám nejako vyčasilo až bolo horúco...kade tade sme blúdili, nezabudli sme ani na kofolu. Niečo sme aj cvakli, ale vôbec som ani nerozmýšľala čo na seba. Nie som ako ostatné bloggerky, že naozaj najnovšie kúsky majú vychytané a majú čas všetko podrobne sledovať. Obdivujem ich a všetka česť, veď sama sledujem ich blogy :) ...Jednoducho nemám čas, pri malom dieťati sa to ani nedá. Priznám sa, že je deväť hodín a sme radi, že padneme do postele :P Tak som si povedala, že dám si dnes vysoké topánky. Au!!!! otlaky budem týždeň rátať, ale nejako som to prežila, ale zajtra sa vrátim zase k mojim rýchlobežkám :D Aj keď plánujem, že nejaké letné sandáliky na opätku by to chcelo. Momentálne sa mi zapáčili jedny s priehľadným opätkom v BonPrixe, lenže ako na potvoru majú dodačku 3-4 týždne :(  Po nejakých sa budem musieť poobzerať v obchodoch. Make-up sa v týchto horúčavách už vôbec neoplatí. Postačí mi CC krém z Avonu, špirála a buď rúž alebo lesk na pery.
Som zvedavá čo prinesie zajtrajšok, čo si zase pre nás pripraví počasie. Zatiaľ si chcem užiť zvyšok soboty v spoločnosti muža a syna. Pekný večer :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára