21. 5. 2014

Obočie...Vlasy

Dnes by som sa trošku, tak krátko chcela povenovať obočiu a vlasom. V práci som nad tým tak trocha premýšľala a drobček spí, tak mám čas.
Ako malá som mala krásne husté obočie. Nevadilo mi to, pokiaľ mi spolužiačka s radosťou nepovedala : jéé, vyzeráš ako Marfuša :( To ma naštartovalo a tak som v 13tich prvýkrát chytila do rúk pinzetu. Lenže rokmi ako som pretrhávala a menila tvar, mi ostalo riedke! Teraz keď mám 27 si hovorím, kde sakra mám ten marfušovský výraz, veď vtedy by stačilo len jemne pretrhať a bolo by vymaľované. Ale veď na druhej strane existuje ceruzka a tiene na obočko. Mimochodom, teraz sa mi osvedčila ceruzka na obočie od Avonu. Módne trendy aktuálne, ale už aj v predchádzajúcich sezónach diktujú: Majte obočie ako Cara!, ale nie každému svedčí hustý tvar obočia..hlavne keď je niekto zvyknutý trhať a nenechávať úplne zarastené (ako ja) je to potom riadny šok ako sa človek cíti v novej koži :D Ja som si skúsila pomocou ceruzky a tieňov dokresliť  obočie, ale k mojej guľatej tvári to vôbec nesvedčalo, tak naďalej len jemne zvýrazňujem líniu. A ano pinzetu som aj ja skryla, ale po dvoch mesiacoch vyrastené chĺpky mimo budú vysielať varovné signály S.O.S...tak som aj tak spokojná s tým čo mám a opičiť sa mi netreba....
Vlasy....koruna krásy. Pred pôrodom som čítala ako 2-3mesiace po začnú vypadávať vlasy..., no musím si zaklopať, obchádza ma to. Vlasy sú v poriadku a dokonca sa mi zdá, že ich mám ešte hustejšie. Som prirodzene blond, ale postupným skracovaním vlasov mi stmavli až na plavú. Vyskúšala som aj hnedú farbu, dokonca aj červenú, ale vždy sa vrátim ku svojej blond farbe. Naposledy som vyskúšala Prodigy, ale s výsledkom som spokojná nebola...Tak som sa rozhodla, že si odrasty farbiť nebudem a nechám si opačné Ombréé oléé :D Čo sa týka produktov na vlasy, vôbec nepoužívam lak, tužidlo ani gel. Žiadne stylingové prípravky, občas len kondicionér a masku pravidelne ak je čas a hlavne sa mi chce. Šampónov som vyskúšala veľa a k dvom obľúbeným sa vždy vraciam :) 
                 Čo vy a obočie, vlasy? Máte nejaké negatívne skúsenosti, obľúbené výrobky, vychytávky?
                            Pre zaujímavosť foto v tmavých aj blond vlasoch. Ktoré sú lepšie? 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára