23. 5. 2014

Happy....Friday :D

Zdravím všetkých vospolok. Konečne krásny nádherný piatok, pred nami víkend a nenormálne sa teším. Dnes bol úplne super úžasný deň. Boli sme na krásnej vychádzke, na nákupoch ( mimochodom zase mi do oka padli topánky z Gate :P ), milá teta mi priniesla Avon a v novom katalógu majú zase mega vône, na ktorých som asi závislá :) Vždy si nejakú objednám až mi to príde ako úchylka...Trošku sme aj niečo nafotili, ale  zase dosť pohodlné, ako na behačky po meste...nič extra. Pôvodne som si chcela dať šaty, ale v tomto vetre som nechcela riskovať, že polka mesta uvidí môj zadok :D






Už vyššie spomínaný Avon...set Sensuelle, telové mlieko a parfum...sprchový gel City Rush ( majú aj vôňu, ktorá je teraz z pôvodných 27eur zlacnená na 19 ) a krém na ruky, ktorý veľmi príjemne vonia :)
             Topánky Gate...zabudla som odlepiť štítok s číslom :D :D :D

Ešte pár foto zo včera, veľmi sa mi páčia čiernobiele fotky až na toľko, že keby som fotila ja, tak je všetko v čiernobielom :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára