18. 5. 2014

...Krásnu aj keď upršanú nedeľu Vám želám...vždy sa teším keď už je piatok a ani sa nestihnem spamätať a je nedeľa a oooohromne sa neteším do práce. Dnes je taký deň, že zaliezť do postele pod paplón spať a nič nerobiť, takže tým z Vás čo si to môžete dovoliť úprimne závidím :P ...na nedeľný obed aj keď sa to asi nehodí sme si zmysleli bryndzáky..mňááám, ale keď sú tak dobré...

...Dnes mám pre Vás takú menšiu recenziu kozmetických prípravkov,ktoré používam či som vyskúšala...priznám sa, že s niektorými som až tak spokojná nebola a už si ich určite viac nekúpim...ale na to to je, aby človek vyskúšal čo sa dá a sám zistí čo komu vyhovuje...

Micelárna vodla od L´Oréal, určite ju poznáte a vyskúšali ste ju, veď to nie je žiadna novinka, no musím sa priznať, že ja som s ňou veľmi spokojná. Zanecháva pleť krásne čistú a sviežu. Jednoznačne je pre mňa TOP.
Mixa krém proti začervenaniu na citlivú pleť je asi najhorší krém aký som vyskúšala. Sama mám citlivú pokožku a začervenané líca a do tohto krému som vkladala veľkú nádej. Žiaĺ sa mi vôbec neosvedčil a po použití som mala pleť ešte viacej podráždenú...Takže už nikdy viac...aj keď neviem čo s tým zvyškom :P
Bioderma Sébium Pore Refiner, jedným slovom super krém na sťahovanie pórov. Jediná nevýhoda je malé balenie a veľmi rýchla spotreba :/
Excipial hydrolotio N1 :))) najepší hydratačný krém (emulzia), ktorý zanecháva pleť krásne vláčnú, hydratovanú a pritom ju nezanecháva mastnú. Tomuto krému zostanem verná. Dá sa zohnať v lekárni.

Nabudúce trošku prešmejdíme výrobky z Avonu. A čo vy? Aký máte najobľúbenejší krém či produkt na ktorý nedáte dopustiť...? :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára