28. 5. 2014

Stredaaa

V poslednom čase som začala ulietavať na nakupovaní vecí z netu. Dávnejšie ma ani len nenapadlo si niečo kúpiť ( priznám sa, že som bola dosť nedôverčivá a bála som sa, čo ak to číslovanie nebude ono ). Včera mi prišiel e-mail, že môj balíček bol odoslaný, tak sa veľmi teším ako si v piatok pôjdem preň a pevne verím, že sa cez víkend oteplí aby som mohla veci hneď využiť :)
Ešte sa mi zapáčilo pár vecí nad ktorými ešte stále uvažujem a rozmýšľam či by som ich vedela zúžitkovať na dlhší čas. Napríklad by som určite využila mentolový kabátik a veľmi som začala oblubovať blúzky, obe sú mňam, viem si ich predstaviť. Sveter Barta by bol riadny úlet :D Jednoznčne by som brala šaty a topánky. By the Way, včera ma trošku dopálilo v obchode, kde sami zapáčili topánky ( mali ich v bielej, čiernej a červenej )  ako na potvoru nemali z nich moje číslo. Tak som kúpu topánok vzdala a uspokojila som sa tými, čo som si objednala. Ale ak na nejaké natrafím, namietať nebudem :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára