26. 5. 2014

TiK TaK...

Dnešný deň začal naozaj krásne...od rána ma trápila neskutočná migréna...až poobede som bola ako tak schopná fungovať. Jednoducho krásny čas a istotne najlepší stupeň BIO.
Ako som už spomínala, chcela som topánky s priehľadným opätkom. A keďže by som isto nemala čas behať po Bratislave po obchodoch, tak som si jedny dnes objednala s internetu a dúfam, že budú vyzerať minimálne tak dobre ako na obrázku :P Dokonca mali aj dobrú cenu. Sú z BonPrixu a dosť veľa vecí sa mi tam páči :) 
Pekný večer :) ( dúfam, že u mňa bezbolestný )
http://www.bonprixshop.eu/
                           Topánočky, ktoré dúfam, že prídu ku mne v čo najkratšom čase :)



                        Dnes som si ešte spravila radosť s týmito hodinkami za super cenu :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára