20. 5. 2014

Hlavne Ležérne ( pohodlne :D )

Krásne slnečné popoludnie. Dnes nám slnce opäť krásne svieti a mne sa chce nenormálne spať :( Moji chlapi pozerajú hokej a správne fandia, tak predpokladám, že prvé slovko bude góóól :P  V práci bolo našťastie krátko kratúčko, tak sme sa hneď poobede vybrali na vychádzku, drobec krásne spinkal a samozrejme sme nemohli minúť ani zastávku na kofolke :D Trošku sme aj nafotili niečo ako som to ja nazvala, hlavne ležérne a pohodlne, veď s kočíkom a ešte vybaviť poštu, nákupy je to najpohodlnejšie :P Aj keď mi je jasné, že ja ako človiečik nižšieho vzrastu a nielen ja, by som mala nosiť opätky, predĺžené saká ( tých sa držím ) a vyvarovať sa nohaviciam s nízkym pudlom, tieto ho také nízke nemajú a nenosím to každý deň, tak ten jeden sa hádam nič nestane :P Ale veď vlastne topánky sú na trošku vyššej platforme :) Hlavne ma baví neónová kabelka a náušnice a to si robím zálusk na oranžovo-ružovú ( vlastne tú farbu neviem poriadne definovať ) kabelku, ale psst! Zajtra už mám stred týždňa, tak plánujeme víkend, kam zase na vychádzku, lebo keď človek chodí každý deň má už všetko pochodené, ale asi drobcovi dokúpiť výbavičku letnú. To asi všetky mamičky majú tak, že stále by len niečo kupovali aj keď je toho už dosť, alebo len ja?... ale vždy keď niečo vidím, neodolám...

Pekný zvyšok dňa želám, užívajte, detičky, nedetičky...polovičky a večernú pohodu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára