17. 5. 2014

            ...Kde začať... Priznám sa , že prvé blogy som začala čítať v novembri minulého roka, keď som bola v siedmom mesiaci tehotenstva...poznáte to, dlhá, nudná chvíľa a vonku otrasné počasie, že ani psa by nevyhnalo. A ako pravá žena som hneď  prvýkrát zablúdila na módne blogy, sem tam aj nejaký ten lifestylový atď...bola som uchvátená a ako malé decko som sa vždy veľmi tešila čo pekné si prečítam, čo sa dozviem a aké obrázky si čeknem.
  Po pôrode som sa rozhodla, že dám dolu tých zvyšných päť kíl čo na mne ostalo. Prvá diéta, nula bodov, druhá diéta, super funguje to. Za cenu vylúčenia všetkých sacharidov, tlačenia do seba len zeleniny a ísť na záchod bolo ako výhra. Organizmus to nevydržal a tak sme sa aj s partnerom aj našim malým vybrali doslova ,,prežrať,, do mekáču zľavové kupóny..samozrejme, drobec si krásne spinkal :) a kilá huráá vitajte späť na mojich bokoch a bruchu :D  Tak som sa zmierila s tým, že s mojimi piatimi kilami budem bojovať celý život ako na húsenkovej dráhe, keďže ja som taký cvičenec, že dva mesiace áno áno áno a zvyšných desať nie nie nie :D a koniec koncov môjmu drahému sa páčim :P
   A tak som si povedala, že začnem písať vlastný blog. O móde, outfitoch ktoré nosím ( a nehanbím sa za to, že občas nakupujem v sekáčoch a určite sa u mňa nájde aj pár kúskov ako im ja hovorím od ťamanov..., nezarábam 1500 éčiek mesačne, nemám sponzora a ani bohatého milenca ( a ani by som nechcela )...len normálnu rodinu, muža, dieťa a bežné povinnosti...vyzerať dobre a štýlovo sa dá aj za menej peňazí a bez do oči bijúcich značiek ), kozmetike, lifestyle a o bežnom pracovnom dni ,, TAKMER ÚSPEŠNEJ MATKY,,...veď každá z nás a najmä my maminy máme právo vyzerať dobre napriek všetkým tým povinnostiam a  aj keď sa staráme už o dve deti :D ( veď povedzme si úprime, každí muž je stále vždy dospelé dieťa :P )
   Nesľubujem, že budem prispievať každý deň veď muž, dieťa a práca, ale vždy si všetko zapíšem, pofotím a  je to...dúfam, že vás trošku aj pobavím a ponúknem trošku relaxu....
...Tak milé dámy s pozdravom Vaša                                   I.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára