13. 6. 2014

White..Grey...Black

Ahojte. Tak ako prežívate piatok 13teho? Tento deň je jediný deň v tomto roku na kedy padol piatok 13teho :) Predsa som sa rozhodla zafarbiť si vlasy :D Kúpila som si, že stredne plavý odtieň, ktorý mi chytil troška do zlatavohneda, ale určite skúsim hnedú. Toto je prvýkrát čo sa v tmavých vlasoch cítim naozaj dobre. Mám trošku hektickejšie dni ako som už spomínala, horúčavy mi tiež moc nepridávajú....nestíham ani riešiť čo si oblečiem. Väčšinou len otovrím skriňu a siahnem po prvom čo vidím. Ako aj tričko čo som mala dnes na sebe som už nedávno postovala. Dúfam, že víkend mi dovolí prevetrať sukňu, ktorú som ulovila v sekáči za 1,50 :D Veľmi sa teším na víkend, keď nás čakajú ďalšie oslavy ( v predstihu aj mojich narodenín :P )...ale začala som už mierne s dietovaním...radšej postupne ako hneď zrazu.
Prajem pekný štart do víkendu :)


















 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára