18. 6. 2014

Cosmetics

V poslednej dobe mám problém vybrať si dobrý kvalitný make-up. Asi to bude spôsobené tým oteplením. Mám mastnejšiu pleť v oblasti T-zóny, ale vždy sa mi to darilo ,korigovať aj prostredníctvom make-upu. Čo sa oteplilo mám dosť veľký problém a púder pomôže len na pár hodín. 
Pripravila som si pre Vás moju aktuálnu zbierku make-up, riaseniek a tiež dva nové produkty, z ktorých som už jeden vyskúšala a na druhý sa chystám len čo miniem ten predošlý :)


1. Micelárna voda Bourjois, chystám sa ju len vyskúšať tak som veľmi zvedavá :)

2. Odličovač očí Garnier 2v1,tento odličovač používam zatiaľ len tretí deň, ale som s ním spokojná. Je jemný a dokonale odličuje oči a dokonca posiluje riasy a sľubuje viditeľné účinky už do 4 týždňov. Stačí len naniesť na vatový tampón, chvíľu nechať priložené na oku a zotrieť smerom von, samozrejme viackrát.




3. Planet Spa obnovujúca kaviárová maska, musím sa priznať, že doteraz som lepšiu masku nemala.
Ľahké zloženie a zlupovacia maska, po jej použití je pleť jemná a rozžiarená.

4.Planet Spa obnovujúce pleťové sérum, ďaľší skvelý výrobok Planet Spa od Avonu. Nanáša sa ráno a večer na čistú pleť pred použitím krému. Pleť je hneď rozžiarenejšia.





4. Affinimat Maybelline, zmatňujúci make-up s veľmi ľahkou textúrou. Momentálne je to jeden z top mojich produktov. Necháva pleť matnú a veľmi ľahko sa nanáša.

5. Affinitone Maybelline, je po Affinimat druhý môj najobľúbenejší make-up. Má taktiež veľmi jemné zloženie a čo je najdôležitejšie zjednocuje tón pleti a zanecháva prirodzený jemný farebný filter.
6. Acnecover Dermacol, od tohto make-upu som po pravde očakávala viac. Keďže mám mastnú pleť najmä v oblasti T-zóny ako som už spomínala, nejako ma neoslovil. Sľubuje zmatnenie pleti, redukciu kožného mazu a akné, ktoré sa aj mne sem tam vytvorí. Po nanesení som do hodiny mala mastnejšiu pleť ako za normálneho stavu. Jediné plus je korektor, ktorý naozaj dokáže zakryť drobné nedostatky.

7. Toning Cream Dermacol, to letných dní veľmi ľahký tónovací krém, ktorý prekryje aj jemné nedostatky. Pri nanášaní sa nežmolkuje ako niektoré iné tónovacie. Určite si ho ešte kúpim :)
8. CC Cream Avon, milo ma prekvapil aj tento CC krém, keďže BB-krémy som nejako prestala už používať. Dokáže zmatniť, zamaskovať nedostatky. Pre mňa je ideálny keď sa ráno potrebujem rýchlo učlovečiť bez ďaľších zbytočných procedúr. pri nanášaní sa troška žmolkuje :/


9. Sébium Al corrector Bioderma, úprimne som od tohto očakávala oveľa viac. Kúpila som si ho nedávno a jedine korektor splňuje účel pretože dokonale dokáže zakryť jemné vyrážky a začervenané miesta. Samotný make-up ma sklamal, čo je veľká škoda, lebo s Biodermou som mala doteraz tie najlepšie skúsenosti. Je určený pre mastnú problematickú pleť a po nanesení som mala okamžite mastnú celú tvár....





10. Pump Up Booster Miss Sporty, riasenka, ktorá dodáva objem aj potrebnú dĺžku, treba naniesť viac vrstiev a rýchlo sa míňa farba.

11. Studio Lash 3D Volumythic Miss Sporty, veľmi dobrá riasenka so silikónovou kefkou, ktorá pekne vytočí a rozdelí objem. Riasy sú krásne vzdušné a nadvyhnuté.
12. Lash Emotion Gabriela Salvate, môj absolútny TOP medzi riasenkami, ku ktorej sa vždy vraciam ak sa rozhodnem vyskúšať nejakú novú. Tiež má silikónovú kefku, ktoré mne vyhovujú najviac. A čo je najväčšie plus pri tejto riasenke, že stačí naniesť len jedna vrstva a riasy sú nádherne dlhé, vytočené, oddelené a vôbec nelepí :)

13. Glam Eyes waterproof Rimmel, na leto dobrá vodeodolná riasenka s vyhovujúcou kefkou. Trošku ťažšie sa odličuje aj s vodeodolným odličovačom.

14. Extra POP Lash Rimmel, úprimne od Rimmel som mala už aj lepšie ako je táto. Možno niekomu inému vyhovuje. Veď určite čo vyhovuje jednému nemusí vyhovovať druhému. Pre mňa najlepšia riasenka od Rimmel je jednoznačne Sexy Curve.
15. Mega Volume Miss Manga L´ oreal, tak efekt manga očí sa dá celkom ľahko docieliť, akurát treba naniesť minimálne tri vrstvy a nakoniec pozliepať riasy.., aj keď ja osobne ju nanášam ako klasickú riasenku nie v podobe muších nožičiek ako má správne vyzerať :D Páči sa mi, že dolné riasy pekne zvýrazní a má intenzívnu farbu. Svoj účel plní :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára