21. 6. 2014

Kimono

Peknú sobotu :) Celkom ma teší toto počasie, nieje ani extrémne teplo ani zima, aj keď sa priznám, že mohlo by byť cca o 5 stupňov teplejšie :) V jednom z príspevkov som spomínala, že mám teraz o trošku viac mastnejšiu pleť ako obvykle a tak som sa rozhodla zainvestovať a kúpila som si produkty Bioderma sébium. A musím opraviť moju recenziu na Bioderma Al korektor, ktorý je teraz úplne na jednotku :) Micelárna voda Bioderma Sébium H2O je jednoznačne môj favorit, ale o tom zase niekedy neskôr.
Kimono, ktoré som mala dnes na sebe som už postovala. Keďže na riflovku sa mi zdalo teplo a len tak v ramienkovom triku chladno, opäť som po ňom siahla. Veľmi sa mi páči a o to viac, že som ho čistou náhodou ulovila v sekáči za 0,50centov :D Akurát až potom som si uvedomila, že topánky sa k tomu moc nehodia, ale nevadííííí, detail, veď sú tiež aspoň kvetové :P Tento týždeň som blúdila po obchodoch ak to čas dovolil a popri prechádzke s kočíkom som vždy aspoň nakukla a čo je u mňa neobvyklé ma nič neoslovilo... na druhej strane som aspoň ušetrila. Ale vynahradím si to hádam tento týždeň :)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára