26. 6. 2014

Bioderma, Rimmel, Dermacol

Krásne štvrtkové popoludnie. Dnes je ten deň kedy ma chytila mimóza a okrem poukladania prádla nie som práceschopná. Asi to bude tým počasím, čo prevláda za oknami, také spavé..., len spať a spať :D Víkend sa nám má otepliť, som veľmi zvedavá a už by som aj prevetrala novú sukňu a topánky, ktoré mi prišli už minulý týždeň z Bon Prixu, ale nejako na ne nebol čas :/ 
Ako som už v jednom príspevku spomínala, zainvestovala som a kúpila som si prípravky od Biodermy, konkrétne micelárnu vodu, Pore refiner ( ale ten som už mala dávno ) a Al korektor som už spomínala a s následným používaním micelárky a Pore refiner má super účinky :) Ešte si chcem dokúpiť aj Sébium Fluid Mat.  
Púder Rimmel Stay Matte, som používala už na strednej škole a bola som s ním spokojná. Vlastne ani neviem prečo som ho potom prestala používať. Aha, vlastne som používala len tónovacie krémy a neskôr BB krémy. Lenže teraz ( to som už tiež spomínala ) mám mastnejšiu pleť, čo prikladám k hormonálnym zmenám po pôrode...som si ho opäť zakúpila. Teším sa na spoluprácu s ním :D
Dermacol Gold Elixir Mask je omladzujúca kaviárová maska aj keď už pre zrelší typ pleti, mne to vôbec nevadí. Naopak, je úplne super a v poslednom čase mám v obľube masky s obsahom kaviáru ako aj od Avonu ( v staršom príspevku ). Pre zmenu som ich skúsila obmieňať :)










 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára