15. 6. 2014

Black ...Gold....

Hola hola :) Krásnu slnečnú nedeľu. Tak s mojimi vlasmi sa už skoro všetci stotožnili a musím sa priznať, že aj ja sa po prvýkrát v živote cítim s takými vlasmi výborne! Nejako ma chytila nálada zmien a zajtra sa chystám na manikúru dať si niečo vyčarovať. Nebaví ma a nemám ani čas si každý týždeň robiť nechty, veď pri malom dieťati sa to ani nedá. Tak to vyriešim rýchlo a jednoducho a mám na nejaký čas pokoj. Nechcem nič výrazné ani všelijaké módne výstrelky či prehnane dlhé nechty, len niečo jednoduché a primerané. Určite sa nezabudem pochváliť :D Včera sme ani neboli vonku, sme sa nejako pozabudli, nestíhali a neskôr sa nám už nechcelo :P Dnes sme si to vynahradili niečo nafotili. Pôvodne som si chcela obliecť úplné inú suknňu, ale dostala som chuť na čiernu puzdrovú k tomu čierne tričko jednoduché a zlaté doplnky. Vlastne sa skôr obliekam poslednú dobu podľa nálady a čo prvé chytím do ruky. Stáva sa mi ( a určite aj vám ), že si obľúbim pár vecí a nosila by som ich stále dookola. A tak to je aj s mojimi topánkami, lebo sú neskutočne pohodlné!!!! Nasledujúce dni budú véééľmi rýchle, takže mi ani nevadí, že zajtra je pondelok, zase :D 
Pekný zvyšok dňa :)














 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára