1. 7. 2014

Lips

Krásny utorok všetkým. Tento týždeň zdá sa mi akýsi pomalý, čo je vlastne z druhej strany dobre. Dnes som tak rozmýšľala a z voľnej chvíle som čekovala blogy. Ja vôbec nie som ako ostatné módne bloggerky, ktoré diktujú štýl, experimentujú a uvádzajú nové módne trendy v ich podaní :) Som len úplne obyčajná žena, ktorá popri tých všetkých povinnostiach sa rada oblieka, aj keď často vôbec neriešim čo na seba. Zoberiem prvé čo ma napadne. Asi ste už zaregistrovali, že som sa ešte neprezentovala v rifliach...a asi ani nebudem :) Žiadne totiž nemám :D Už z toho dôvodu, že som veľmi maličká, veď mám len 152cm a vždy som musela riadny kus z nich odstrihnúť a úplne stratili svoje čaro. Blog je pre mňa akýmsi odreagovaním z toho denného kolotoča, kde prezentujem svoje nálady v podaní toho čo mám na sebe ako aj napríklad dnes pusinkové legíny, voľné triko a tenisky :) Vo svojom okolí vídam dosť žien, ktoré sa po pôrode úplne opustili a doslova chodia ( ospravedlňujem sa za výraz ) ako puťky domáce, neupravené, s mastnými vlasmi. Ale sú aj mamičky, ktoré chcú zostať také ako boli predtým a to som aj ja. Aj keď nikdy nebudem so sebou úplne spokojná ako každá žena a ustavične budem bojovať s pár kilami navyše ( 5 hore dole ) Veď pôrodom sa nekončí to, aké boli ženy predtým. Chápem, že je tam únava, neustále pranie, varenie, prebaľovanie...a celá domácnosť. Ale to neznamená, že by sa nenašiel čas na to, aby si žena dopriala chvíľku pre seba. Mne napríklad make-up zaberie 10 minut, nerátam keď sa chcem výraznejšie nalíčiť. Moja mama má 61 rokov, porodila vrátane so mnou 3 deti a poviem Vám, že by som v jej veku chcela vyzerať prinajmenšom aspoň tak ako ona. Stále upravená dáma a to aj keď je doma a má voľno. Z nej si beriem príklad :)
Inak oddnes som prestala používať riasenku, aspoň na istý čas. Chcem dať mihalniciam trošku oddych. Tak si to vždy aspoň vykompenzujem výrazným rúžom :) 



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára