14. 7. 2014

:)

Ahojte :)
Takmer 2 týždne som nedala žiadny post, žiadny outfit, žiadne mini beauty okienko. Úprimne...veľmi málo času v poslednej dobe. Nestíhame nič fotiť, poriadne sme nechodili ani von, keďže sa nám pokazilo počasie ( čo mne na jednej strane vyhovovalo, nijaké horúčavy ) a nejako ma zavalila práca na riešenie new bývania :D 
Takže ako som spomínala v minulom poste som sa pustila do redukcie hmotnosti, vlastne zmena životného štýlu. A som veľmi rada! Dnes mi začína druhý týždeň a úspešne som schudla moje PRVÉ kilo! Strašne sa tomu teším. Priznám sa, že bez horibilného cvičenia, keďže som taký cvičenec, že by ma niekto musel donútiť ale každý večer precvičím aspoň brucho a ponaťahujem sa. Akurát som si objednala rotanu, tak to až také cvičenie nie je. Vrtenie sa na koliesku :D
Jedálniček som zmenila a zaradila som 5 jedál denne a naozaj vôbec nemá pocit hladu ani ma nehoní mlsná :) Večer hlavne bielkoviny!
Tento týždeň sa už budem snažiť niečo nafotiť a trošku sa polepšiť. Nech nie je taká odmlka a príspevok bez foto. Želám vám úspešný štart do nového týždňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára